Заходи, спрямовані на реалізацію теми «Про впровадження інклюзивного виховання в дошкільному навчальному закладі № 300: реалії та перспективи»
№ з\п | Назва заходу | Термін | Відповідальний |
Робота з педагогічним колективом | |||
1 | Познайомити з рішенням колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.03.2013 (протокол № 2/3-2) «Про впровадження інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: реалії та перспективи». | До 20.05.2013 | Завідувач Снігір С.М. |
2 | Відвідати науково-практичну конференцію на базі Харківської гімназії № 46 для педагогічних працівників в межах впровадження інклюзивної освіти у навчально-виховний процес. | 20.05.2013 | Вихователь-методист Чіркіна А.С., практичний психолог Кузнецова Л.В. |
3 | Залучати громадські організації до співпраці з питання впровадження інклюзивної освіти. | Постійно | Завідувач Снігір С.М. |
4 | Здійснювати цілеспрямоване спостереження за розвитком дитини з відхиленнями в розвитку, за його просуванням з метою своєчасного вирішення питання про зміни в процесі її виховання і навчання. | Постійно | Вихователі всіх вікових груп |
5 | Здійснювати педагогічне спостереження і скринінг-діагностику, які спрямовані на виявлення дошкільників з підозрою на відхилення в розвитку. | За потребою | Практичний психолог Кузнецова Л.В. |
6 | Забезпечити проходження педагогами, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, курсів підвищення кваліфікації в Харківській академії неперервної освіти. | 2013/2014 н.р. | Завідувач Снігір С.М., вихователь-методист Чіркіна А.С. |
7 | Встановити контакт між ДНЗ та спеціалістами, які будуть надавати корекційну допомогу дитині поза його межами. | 2013/2014 н.р. | Завідувач Снігір С.М. |
8 | Створити матеріально-технічні і медико-соціальні умови, розвивальне предметне середовище відповідно до освітніх умов і корекційних завдань ДНЗ. | До 2015 р. | Завідувач Снігір С.М. |
9 | Спрямувати зусилля вихователів, які працюють з дитиною з особливими освітніми потребами, на охорону і зміцнення здоров’я дитини, її особистісний розвиток, корекцію наявних відхилень. | 2013/2014 н.р. | Вихователь-методист Чіркіна А.С. |
Робота з батьками | |||
1 | Переконати батьків в необхідності комплексного медико-психолого-педагогічного обстеження дитини. | 2013/2014 н.р. | Завідувач Снігір С.М., вихователь-методист Чіркіна А.С., практичний психолог Кузнецова Л.В. |
2 | Активізувати участь батьків у навчально-виховному процесі на засадах партнерства і співпраці. | До 2015 р. | Завідувач Снігір С.М. |
3 | Залучати батьків до створення належних умов для забезпечення і життєдіяльності та розвитку дітей в ДНЗ. | До 2015 р. | Завідувач Снігір С.М. |
Робота з дітьми | |||
1 | Забезпечити індивідуальний, особистісно орієнтований підхід до до організації взаємодії вихователя з «особливою» дитиною під час корекційно-педагогічного процесу. | Постійно | Вихователь-методист Чіркіна А.С., практичний психолог Кузнецова Л.В. |
2 | Приділити особливу увагу дітям з особливостями психофізичного розвитку під час організації дозвілля, ігор, екскурсій, спостережень у природі. | Постійно | Вихователі всіх груп |
3 | Забезпечити психологічну підтримку дітям, яка буде формувати у них впевненість у своїх силах та самоповагу. | Постійно | Практичний психолог Кузнецова Л.В. |