У ранньому віці (2 - 3 роки)основні рухові навичкм (ходьби,лазіння) ще знаходяться в стадії становлення,тому розвитком навичок,а також умінням орієнтуватися в навколишньому середовищі,передбачати небезпеку і обумовлені осговні виховні заходи впливу для профілактики травматизму в цьому віці.

Для малюків 4-річного віку найбільш небезпечні дрібні предмети,які доросли залишають на увазі або,що ще гірше,дають їх дітям пограти.Яскраві бусинки,блискучі монети,різнокольорові гудзики,кнопки можуть завдати великої шкоди,якщо дитина засуне їх в рот,ніс,вуха...

Для дітей дошкільного віку (4-6 років) характерне розширення кола діяльності,актівность,самостійність,"фрагментована" увагу.Основний зміст цього вікового періоду-поява початкових форм самосвідомості.Діти виявляють,з одного боку,прагнення діяти без допомоги дорослих,а з іншого-активно брати участь у їх житті.Травми в цього віці обумовлені тим,що діти беруться виконувати дуже складні для них дії,якими повністю ще не опанували.У дошкільнят,на відміну від дітей раннього віку,основним місцем події стає двір.

Кiлькiсть переглядiв: 473